slappa dagar för spm1

skönt med en slapp vecka!
förutom att vi har en jävla miljödebatt imorn, men det funkar ändå.
kommer sitta där som ett frågetecken och inte förstå vad jag själv säger.
dagen började med media, som var text med per-space-erik ;)
fubb på fotobarnen säger jag bara, som sluta efter en timme!
och vi höll på samma skit som förra gången, analysera en reklam..
gick och åt som vanligt, +mediabarnen johan och martin.
herr wessmark kom också på besök.
på rasten jobbade jag matte, helt otroligt.
så fick vi slippa matten och svenskan, skönt var det!
masoud var borta idag igen.
kvart i ett kom vi från skolan! SKÖNT
stack ner på stan med lisa, malin, maria, fanny, denise och linda e.
dom gick och åt på nian, sen gick vi runt och strosa.
träffade bl.a en gammal klasskamrat jenny, som har fått en liten flicka :)
hur söt som helst var hon, lilla wilma!
åkte hem runt tre, hur trött som helst.
passade cassandra ett tag, sen blev det middag
och nu ska jag ta bussen till lizziegirl,
ska ut på en skön prommis!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0