skola tomorrow..

igår sov jag ute i hedesunda hos min älskling,
jättemysigt var det! kollade på drömkåken och åt gott hans päron :)
gick och la oss i sängen runt 12, och somnade inte förns 2 halv 3 kanske.
låg och pratade och spelade spel.
vaknade runt 12 idag, ingen bra tid för att vänja sig vid skolmornar! haha
åt frukost och kollade på film.
så kom resten av familjen hem, så åt vi mat.
mia hämta oscar så bar det iväg till valbo,
älskling och oscar skulle till köpis innan träningen
och lärde åka hem.. tråkigt men sant.
hjälpte mamma med tvättstugan, kanske det drygaste som finns.
tog en dusch, och nu sitter jag här.
funderar på att gå och lägga mig, jag vill gärna vara hyffsat pigg
till imorn. men vi får väl se hur det blir med den saken ;)
aja, puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0