saturday baby!

seg dag i skolan igår, kändes som att den aldrig skulle ta slut!
först datakunskap, som jag fattade noll på som sagt.
sen var det skridskor, uhm ja min klass vet hur det gick iallafall. haha?
så var det lunch med inte så god korvstroganoff, som vanligt.
en lååååång och seeeeg samhällslektion, jobbade typ med sockerberoendegrejs.
äntligen fick man åka hem runt två, åkte hem och packade så kom papi och hämtade mig.
kom till brynäs, duschade och såntdära. middag blev det med bror också!
tog bussen till lizziegirl, käkade nån kladdkaka till att börja med höhö.
sen fick vi idén att bowla (sällan haha) och försökte få med oss folk.
det blev vi, josefin, emil, eddy och hiller iallafall :) det var jättetrevligt.
jag struntar i att säga hur det gick där också ;)
efteråt gick vi och käkade på mcd, lite kvällsmat sådär.
hahaha, och jag råkade tappa lizas cola rätt ner i blomlådan xD
inte pinsamt, nejnej. sen så gick vi till bion för att vänta på angelika och ida,
men dom var en aning sega. så kom luddman också :)
deras film skulle inte sluta förns vid tolv så vi åkte hem.
kom hem till liza och la oss typ direkt. kollade på jalla jalla, haha skön film.
somnade runt 3 kanske. vaknade av mobilen runt elva idag,
så tog jag tolvbussen hemåt.
nu har jag tagit ett bad och fixat mig lite, nu är det bara plattningen kvar!
jävla usla plattångsjävel......
sen bär det iväg ut till häs till min pojkvän :)
sug och svälj trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: p

hahaha du ramlade snyggt!! ;D

2009-01-26 @ 12:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0