long time no seen

sorry, nu har jag inte skrivit i bloggen på ett tag. men så kan det vara!
mina dagar har vart upp&ner, torsdagen var nog värst..
igår blev jag glad igen, gladare än någonsin så tårarna rann.
iallafall.. liza och pauwi kom till mig runt fyra,
så började vi att laga tacos. det blev faktiskt jättegott hihi.
vidare till stan och hyrde film, björn gustafsson - ett livsverk blev det :)
pauwi åkte hem och åt så åkte vi hem till mig.
kollade på filmen och försökte få igång hennes internet (eftersom hon hade sin data med sig)
men det var ett jäkla problem med den!
lite senare kom pauwi tillbaka och hade miapia med sig :)
efter ett tag kom även jim och ellmer, vi kollade klart på let's dance
och började kolla på good luck chuck. det blev ett "avbrott" så vi slutade
att kolla, hihi. det var då min kväll blev som bäst. åh, tack och åter tack
en liten stund efter det gick folket hem, förutom liza då som skulle sova här.
runt ett åkte vi till stan och köpte kinamat, haha sällan vi!
gustaf ringde några gånger också så vi gick ut och mötte honom och följde med upp till wynyards lägenhet :o
och där var det "fest" med 5-6 pers. men det var roligt att träffa stina och gustaf igen.
blev inget långvarigt besök för oss och vi tog bussen hem.
somnade kanske runt fyra. idag vaknade jag av liza (haha) runt ett, så åt vi tacosrester till "frukost"
sen åkte hon hem och jag bara satt här och uggla.
vid sex åkte familjen hem till adde för att käka middag, gott och trevligt var det.
jag åkte hem runt nio, orkade inte stanna där och mögla.
ska försöka få tag på daniel nu, och så kommer wajna snart hit.
det blir nog en bra lördagkväll. hörs

 en något gladare josefine slänger jag in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0