lajnipajni

idag var det iallafall skola som vanligt,
men det är tur att man har suveräna classmates.
och TACK halla för att jag inte har IG på min engelskabokrecension längre,
good for you att du erkände skiten, haha.
efter skolan åkte jag hem en snabbis,
sen ner på stan och träffa min linnea!
hade saknat henne.. gick runt på stan och strosa lite,
hon köpte en slags kofta och jag en hudkräm och ett par örhängen.
ifall ni ville veta alltså ;) sen gick vi och fikade på coffee house,
träffade angelika och ida också! sötnosar.
åkte hem runt sju, så tog jag ett bad.
resten av kvällen spenderade jag med familjen
och tittade på film, grymt rolig var den.
good luck chuck hette den tror jag, rekommenderar!
menmen, lär nog ta och sova snart.
börjar tidigt imorn.
guten nacht


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0