la escuela

min gårdag såg ut som så, att det var skola som vanligt.
åkte hem och såntdära, sen på kvällen gick jag till petra för att sova där.
det är inte lätt ibland sis. vi mös och åt glass och tittade på narnia innan vi somnade :)
skola idag som vanligt, faktiskt tycker jag om det.
bara för att träffa kompisarna såklart, haha.
annars var skoldagen allmänt tråkig.
så åkte jag hem, det var en liten läskig tant som satte sig bredvid mig.
hjälp och samtidigt fniss
maria och sevgi vet..
är nästan klar med min samhällsgrej iallafall, så det är ju skönt.
men jag lär skriva mer, usch.
städade lite i mitt rum faktiskt, och så kollat på massa bra på tv:n.
skön och slapp dag helt enkelt!
tankade hem en film tills älsk kommer imorn och så
senaste avsnittet av two and a half men! ett jävla avsnitt har kommit ut..
men det är ju iallafall något. så håller jag på att tanka 24 gamla avsnitt :)
mycket nice. kollade på top model/semestersvenskar och tog en dusch,
och nu ska jag kolla two and a half men, puss på det.

 JAG ÄLSKAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0