jobbig dag.

jobbig dag i skolan.
först tråkig äckel text, fast vi fick sluta en timme tidigare som tur var.
äcklig mat. fast som tur var fanns det köttbullar haha :')
sen var det håltimme till tio över två, för att vi inte hade nån matte.
så skulle svenskan börja senare också. så det blev ungefär 3 timmars håltimme.
skönt, men rätt drygt. satt och jobbade med engelskan men kom ingen vart typ.
var på svenskan i runt 20 min, sen lärde jag gå.
othilia gjorde mig sällskap, hon skulle också till um :)
gick till apoteket sen och hämta ut p-pillren.
vidare hem, började skriva på engelskan.
i tre jävla timmar satt jag med skiten, fast jag skriver om intressanta grejer.
det blir ju tröttsamt till slut. åt smörgåstårta och tog ett bad.
sitter och kollar på massa youtubeklipp med robert gustavsson!
så jävla kung :D

efter 50 år i sänghalmen var det inge vidare.
så jag köpte en såndär vattensäng!
men inte hjälpte det inte..
jag döpte den till döda havet.

http://www.youtube.com/watch?v=Pd1CrfaZEaM&feature=related

aja, nu ska jag dra mig till sängs. tidig kväll för mig, skönt ska det bli.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0