IT'S FRIDAY

usch, nu har jag datakunskap och jag fattar noll (?)
som för det mesta av det jag gör här!
jag fattar inte meningen med det här bara.
vill bara att den här dagen ska ta slut.
pricken över i:et är att vi har skridskor på gympan,
hatar't. jag kan inte och jag vill inte..
usch vad negativ jag är idag, så är det ju fredag och allt!
men kvällen blir nog snäppet bättre, ska vara med liza :)
så skulle mattias och erik vara med oss antar jag.
aja, nu lär jag försöka fixa klart "hemsidan"
SUCK SNARK OCH STÖN!

STORT TACK TILL LINDA RYDÉN SOM FIXADE MIN HEADER :D
puss :*

Kommentarer
Postat av: lindaRydén

Varsegood gumman ;D <3

2009-01-25 @ 18:59:25
URL: http://fettstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0