highway to hell

jag åkte som sagt till älskling på lördag eftermiddag,
kom dit runt 5 så mös vi framför tv:n och så bara :)
sen åkte dom och hämtade pizza åt oss +sjuk matilda!
nå grymt gott var det, och mättande kan man säga.
sen åkte mia och stefan på fest, så vi var ensamma hemma.
satt i princip och slappade framför tv:n hela kvällen,
mysigt och skönt :) gick och la oss rätt tidigt, låg och snackade typ.
sen helt plötsligt gick älsklings sängben av! HAHAHAHAHA
det gjorde det även förra gången jag sov där men då lagade vi det ;)
men det höll tydligen inte och hela sängen bara lutade neråt.
så vi gick och la oss i isabells säng :)
söndagen blev slappig, som vanligt.
mös med massa chips, godis, nudlar m.m. på kvällen blev det fruktsallad och glass!
kollade även på mia och klara tror jag att det hette, skön serie asså :D
åkte hem på 21bussen as usual, kom hem runt 22.
tog en skön dusch och la mig på direkten..
lite trögt var det att kliva upp för att gå i skolan idag, men måste man så måste man!
hade bild första lektionen, så det var ju skönt.
nu ska jag och palua rulla iväg till spanska lektionen ;)
sen efter skolan blir det plugg plugg plugg.
HÖRS


Kommentarer
Postat av: Malin

helt plötsligt? ni gjorde inget innan då? ;>

haha ;)

2009-01-27 @ 21:23:01
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0