godemorgen!

hej hopp.
nu sitter jag i skolan och skriver på min engelskauppsats (vilket inte går så bra nu haha)
men den ska vara klar nästa vecka så det är ju lugnt.
försov mig till halv9 idag så jag missade hela spanskan.. åh, jag hatar att missa lektioner.
menmen, nu sitter jag här i datasalen med min mysiga klass hihihihi
som är EN ANING sega på att öppna den förbannade dörren!
nu har vi lite kvar av engelskalektionen, sen är det matematik
och sen är det slut för dagen! skönt att sluta tolv ohyes.
då ska jag ut till valbo till mina kära morföräldrar och tjäna pengar,
sen åker jag till stan och möter älskling.
blir myskväll hemma hos mig :)
aja, nu lär jag verkligen börja skriva!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0