FREDAG FREDAG FREEEEDAG!

nu sitter jag här på datakunskapen, fattar bra mycket mer nu så nu är jag ganska glad!
håller på med en webbsite, men blir inte snygg men det funkar, wiho.
snart har vi gympa och bootcamp, hjääääälpppp! jag med min kondis.
men det blir bra att röra på sig lite efter en slapp vecka.
jag och min hals kommer dö, men det löser sig.
bredvid mig sitter iallafall paula med sin lilla käft och hackar :'D
shit, snart har vi känt varann i 5 ÅR! 5 jävla år!
tiden går fort. hihi
aja, idag är det fredag och jag ska hem till mami, mys.
ikväll kommer daniel, mattias och kanske erik hem till my place.
vi ska spela tv-spel hela natten! kul som fan ska det bli :D
2 tvapparater blir det tillochmed haha, och olika tv-spel
bland annat MARIOCART! ohyes
aja, nu ska jag jobba vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0