dålig uppdatering.

min gårdag bestod ju som vanligt skolan.
sen åkte jag hem och åt tacos med familjen MUMMMMMMAAA
höll seriöst på att spy efteråt för att jag åt så mycket!
sen drog jag iväg till bomhus till min lilsis petra.
hon duschade och såntdära, sen åkte vi till hemsta.
var med w och rilleboy :) kollade på en konstig film, men lite läskig.
typ eyes on the hills 2 hette den? jaja, skitsamma.
åkte hem runt tio, var så grymt trött men satte mig vid datan iallafall.
idag var det ju skola som vanligt, började med spanska,
sedan matte och sist engelska. slutade 12, wiho!
gick och åt i skolan iallafall, sen bar det iväg till bowlingen
med paula, sofia, linda, malin, lisa och maria :)
jättetrevligt och roligt hade vi, haha. kom 2:a eller 3:a iallafall ;)
4 strikar blev det också, stolt_tjej.
vid tvåtiden var allt slut, så gick jag och mötte min gås :) (linnea gåsberg)
gick runt och kollade på massa grejer, sen gick vi och fikade,
eller rättare sagt hon haha =) det blev lite saker inköpta iallafall,
två tröjor och en parfym för mig och en parfym också för henne!
runt fem gick vi och mötte hennes mamma, så skjutsade hon hem mig.
nu har jag inte gjort något speciellt, duschat och ätit. haha rolig kväll.
skulle egentligen bli o'learys med matte och erik, men matte var ju på träning :b
aja, imorgon är det fredag och det betyder ju HELG!
tjingtjong


  saknar dig min älskade vän


Kommentarer
Postat av: Carrå

Saknar dig hjärtat..

2009-05-11 @ 21:17:55
URL: http://kattenwiskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0