back to business

nu var det dags för skola igen.. usch
min helg har vart bra.
i fredags var jag hemma hos petra,
åt pizza och hade mys!
åkte till sätra och hämtade nicke,
sen vidare hem till alexander i villastan,
ölspel m.m. inget mer om det.
i lördags var jag på älsklings match med ludvig,
hedda, frida och sofia :) riktigt trevligt.
tjejerna åkte hem vid sjutiden, men jag och ludvig var kvar.
valbo fick iallafall stryk av brynäs elit med 8-0,
men de spela bra!  sen var det inte tänkt att jag skulle sova i häs,
men det blev så ändå, så det var ju mys :)
köpte hem pizza, haha andra gången i helgen!
kollade på film och sånt, sen somnade vi.
söndagen var jättemysig och slapp, bada bubbelbad
med tända ljus och lite gott :) film och god mat,
sen blev det att åka hem klockan nio..
aja, idag var det en helt okej dag!
har bild nu istället för naturkunskap, rätt slappt faktiskt.
johanna har kommit hem nu också, woho :D det var typ ingen matte,
för masoud var sjuk, så man fick jobba med svenskan/shk.
men jag och linda var duktiga och jobbade matte ändå, så gick vi vid tvåtiden.
fick ju iallafall sluta tidigare. stack ner på stan med linda, malin, sofia och lisa!
trevligt. kollade runt på massa saker, hittade ett par jeans och två par tröjor
som jag ska köpa när jag får pengar, eller tigga lite av mami! höhö
sen på något sätt kom jag och linda bort från de andra, så gick vi till um
med hennes kompis julia. satt och vänta där en timme, men till sist så..
åkte hem, åt och tog en dusch. nu sitter jag här, funderar på att dra mig till
televisionen och kolla på guldbaggegalan, men vi får väl se.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0