ÄNTLIGEN HELG!

skola idag, inte alls länge!
eftersom vi inte behövde gå till naturkunskapen,
för vi har fått nytt schema och ska börja använda det nästa vecka.
jobbade med rysslands-miljödebattskiten både på samhäll och svenskan.
gick hem typ en halvtimme tidigare, palla den där jävla skiten!
åkte hem och åt, packade så skjutsade jimpan hem mig till pappa.
duschade. sen bussen hem till petra :)
kollade på massa gamla bilder så kom hennes mamma med pizza!
mums. hon fixade sig och så, så stack vi till w och hämta min sjal.
vidare till sätra hem nicke, så åkte vi hem till alexander i villastan :)
eller ja, vi är här just nu. dom sitter och tittar på terminator haha.
vet inte när jag ska hem, men lär sova hemma inatt iallafall.
pappa tycker att jag aldrig är hemma, men det är väl inte så konstigt..

puss från j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0