ÄMNET TEXT ÄR DET TRÅKIGASTE SOM FINNS

och jag hoppas nästan att per-space-erik kommer och tittar vad jag skriver just nu!
så less är jag på den här skiten. den här lektionen har vi gjort löpsedlar av rubriker,
det känns ju väldigt onödigt.. just nu är paula och maria uppe och skriver våra
på tavlan och space-erik tittar troget på. stackars människa.
igår blev det inte plugg som jag sa, utan brynäsmatch :)
det var nice, förutom att det blev förlust..
jag gick med paula och hedda så det var ju ett bra sällskap! :D
så träffade man lite gamla kompisar också, muchos trevlos :)
3-2 blev det till modojävlarna iallafall, tråkigt tråkigt.
kom hem runt 22 och tog en dusch och la mig direkt efteråt.
skönt var det! aja, nu ska jag göra något annat än att skriva blogg.
TJINGELING!

puss på snyggryddan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0