9månader

fredag: 9 månader tillsammans :)
 var übertrött när jag klev upp! lärde kliva upp 11, snark.
tog ett varmt bad och då blev jag ÄNNU sömnigare,
fast snäppet fräschare naturligtvis :)
fixade mig och åt nudlar till lunch, kanske 3e dagen denna vecka!
men det är ju så underbart gott, så jag ska inte klaga.
tog en tidigare buss in till stan, eller ja det var inte direkt meningen
för att den var för EN GÅNGS skull tidig!
och så när jag kommer ner på stan ringer älsk och säger att
han kommer missa 15:15 bussen.. sniket, men ja ;)
stod ute och frös i kylan i kanske en halvtimme, träffade
de andra lundgren syskonen också, hihi.
till sist kom oscar och älsk, så köpte de älsk och sen drog vi till bussen.
kom hem till häs och kollade på film, ronja rövardotter haha.
sen blev det mat, nån blandning mellan köttfärssås och spaghetti och kyckling (?)
hur gott som helst var det iallafall :D
gick upp och började kolla på tillsammans, haha jävla fula film!
åt popcorn, chips och drack julmust till det, mumma.
gick och la oss rätt så tidigt men somnade inte förns två kanske,
hade nå grymt ont i magen..
 lördag: usch, en ännu tidigare uppstigning blev det idag..
tjugo över nio ringde mobillarmet på. låg och drog oss
i 10minuter sen släpade vi oss ner och åt frukost.
älsk skulle iväg på match i borlänge, så vi åkte runt 10
och hämtade oscar så släppte dom av mig i valbo.
åkte hem och vilade ett tag, sen nu sitter jag här..
ska nog ta mig något att äta, nudlar blir det förmodligen
och fräscha upp mig lite. ikväll blir det bowling med flickers,
sen lär jag nog vara hemma.. padre är lite sur att jag aldrig är hemma.
menmen,  en myskväll med family skadar ju aldrig.
puss /j.
 en gammal bild på mig och älskling
men jag har inga andra här såatt.. men jag älskar dig, det vet du. 9 månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0