wednesday

fick börja senare idag pga av debatt på so:n, så jag började tio över nio.
skönt var det, men lite stressigt. debatten gick bra, för de andra iallafall.
jag klantade mig, jiho. sen var det gympa, gick igenom saker på gymmet
och spelade pingis. sen var det lunch, ingen mumsig stroganoff
så det blev kycklingsallad i ett tacobröd ;) hahaha, gott det också.
sen SPANSKAPROV, pissdåligt gick det som väntat..
sist engelska, jobbade på resan till australien osv.
aja, nu sitter jag här och tittar på hell's kitchen trååååååååkkkkk !
men snart kommer lizziegirl, då ska vi gå till matöppet och köpa
mat! sen blir det bara slapp för oss, eller promenad som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0