tråkig tisdag?

allt började med att jag försov mig till halv nio, och jag började tio i.
inte bra gjort av mig. gick upp och tog en snabbdusch, klädde på mig och fixa lite.
hann äta frukost också, wiho. jag sket i att jag skulle komma ännu mer försent,
men jag klarar mig inte på texten på fastande mage om jag säger så.
kom ungefär 40 minuter försent, men space erik verkade ju inte bry sig särskilt mycket.
gjorde klart min restaurangrecension iallafall, det lilla som var kvar.
sen hade jag ingen ork att göra extrauppgifterna.
gick och åt, tacos stod det på matsedeln! gott var det faktiskt :)
förutom att köttfärsen ser asläbbig ut, men det får man stå ut med.
sen hade vi matte, och som sagt PROV. herregud, det gick inte definitivt inte strålande
men jag klarade vissa uppgifter iallafall. jag är så dum så att jag kommer svaren efteråt,
åååååååh! sen var det svenska, satt i datasalen hela lektionen.
sen bar det iväg hemåt, så jävla värdelöst.
har precis ätit mat och nu skulle jag vara barnvakt ett litet tag.
sen.. jadu, se om man tar sig en titt på tv:n eller något.
ajöööööökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0