text? SNARK

mysig kväll igår med älskling! kollade lite på lipstick jungle och åt godis.
mÿÿmssssss. gick upp och åt tacos runt tio, haha jag var lite hungrig.
somnade runt tolv kanske. dåligt trött var man imorse, ville absolut inte kliva upp!
jag som brukar vara rätt bra på att kliva upp snabbt, men inte idag nej.
gick upp, fixade och åt frukost och kom iväg med bussen.
jag var 20 minuter tidig till skolan, rekord!
hoppas älsk hann till sitt nationella hihi.
och snart är det dagens första höjdpunkt, CHICKEN BITS!
mums, sen har vi bara matte och svenska, och på svenskan
kan man i princip gå när man vill, skönt.
detta leder till dagens andra höjdpunkt, älskling :)
blir myskväll med my man again, det blir nice.
aja, nu lär jag skriva klart min restaurangrecension.
puss på per space erik, NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0