sunday

satt uppe till runt halv fyra vid datan inatt, haha.
men det var det värt. ställde klockan på halv elva imorse,
så låg jag och drog mig till runt prick.
gick upp och gjorde mami och jimpan sällskap vid frukosten,
gjorde min egna mannagrynsgröt, blev inte särskilt lyckad.
så mami gjorde en omelett till mig, hur god som helst!
har precis tagit en dusch nu, ska fräscha upp mig lite nu,
och prata i telefon med älskling ;)
sen blir det stan och möta ludvig, ta några ord över en mc chicken
och kolla runt lite. sen vid fyra ska jag möta flickorna,
så blir det fikatime, och sedan bio! i taket lyser stjärnorna ska vi se :)
ser fram emot det som fan. saknade brudar kan man säga!
det blir iallafall jag, paula, sanna, saga, carrå, bela.
tror inte att jag har glömt bort nån, shame on me isåfall.
aja, nu lär jag göra mig iordning.
hööööööörrrrssss
ps. jävla cpblogg. ibland dampar den så bilderna kommer inte fram.. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0