studiedag.

det har vart en rolig helg!
ska berätta lite kort om den.
fredag:  på eftermiddagen kom liza och hennes mamma och hämtade mig.
åkte och köpte kinamat, chips och godis. flottiga barn!
därefter hem till liza, åt och hade trevligt.
sen fick vi idén att spela bowling (sällan) haha.
vi fick med oss hiller, eddy, emil och josefin iallafall :)
och i slutet när jag hade kastat klotet hade hiller ställt sig på alla fyra bakom mig,
så skulle jag ta ett steg bakåt så snubblade jag på honom och ramlade rakt ner på det hårda golvet.
AJAJAJ?! nå grymt ont gjorde det i ryggen, men fick mig ett gott skratt iallafall, och de andra också :'D
träffade ida och angelika också innan de skulle till nynäs.
så åkte jag och liza hem till henne. åt lite korv, sen gick vi upp och la oss.
lördag: vaknade runt tio först av sms, men somnade om till tolv ungefär.
åkte ner till stan och hämtade hem mcd mat! MUMS
passade perfekt som frukost må jag säga. sen åkte jag hem, åt mat och fräschade upp mig lite.
sen blev det hem till liza igen för att kolla melodifestivalen, några få låtar var bra iallafall!
sen tog jag tiobussen till stan, så tog jag bussen ut till hedesunda.
älskling och mia kom och hämtade mig. kollade på tv ett tag, sen gick vi och la oss.
söndag: vaknade upp runt elva, gick ner och käkade frukost.
resten av dagen slappade vi bara och åt apelsiner och solroskärnor :) mums.
för en gångs skull var vi lite nyttiga, haha. kollade lite på livet enligt rosa också,
stackarn vad hon skämmer ut sig.. självklart blev det mia och klara också!
 så tog jag niobussen hem, trött som få. gick och la mig direkt när jag kom hem,
fast det tog ett tag innan jag somnade.
måndag: STUDIEDAG! jiiiiiiiippppppppppiieeeee..
aja nu har jag inte tid åt det här mer för nu lär jag pysa!
ska ner till stan med lizziegirl, sen blir det plugg.
DÖ ÅT MATEMATIK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0