sömn-tut-snark

ja, min och lizas gårdag var riktigt bra. förutom ingetvetande sundsvallsbor
som inte ens vet var deras bussar går. hade ett sjå med det, men det ordnade sig till sist!
tog birstapendeln till Birsta City, hur stort som helst! mycket rea var det också, nice :)
för mig blev det iallafall:
hoodtröja från Carlings
en slags "t-shirt" från Gina Tricot
brun sjal från Gina Tricot
örhängen, ringar från Ur&Penn
armband från Ur&Penn
bronzing puder från H&M
trekvartsärmad tröja från Cubus
nöjd med mina köpt faktiskt. framförallt hoodtröjan, mums!
köpte med oss mcdmat och åkte hem med femtåget, trötta som vi var.
fick sova i tjugo minuter iallfall, hihi. vid station kom lizas mamma och hämtade oss.
åkte hem till dom, hämtade mina grejer sen stack jag till paula.
vi, saga och sanna skulle ta en fika! det blev waynes efter lite krångel, men bra trevligt hade vi :)
pratade om roliga minnen och skrattade mycket. måste göras om!
tog tjugo över tio bussen hem, duschade och kollade på tv med papi innan jag somnade.
aja, idag får vi se vad som händer. har haft ont i magen sen jag vaknade, hoppas att det blir bättre..
nu ska jag ut och vara lite hurtig! tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0