snart helg ppl

onsdagen var inge speciellt, gick i skolan som vanligt.
hade massage på idrotten, så trodde jag inte att jag fick bli masserad
pga inflammationen.. men jo jo, efter 40 minuter så sa magnus det.
jippie, men det var skönt så länge det varade haha.
åkte hem typ direkt, sen lite senare på kvällen gick jag en skön promenad
alldeles för mig själv. kom hem och tog en dusch och pratade med älskling
i telefon :) så kollade jag på fyra bröllop och en begravning innan jag somnade.
idag var skolan rätt slapp. började med spanska, gjorde ingenting.
som vanligt, lär börja skärpa mig nu! har ju prov nästa vecka och allt.. BLÄ
sen var det engelska, så gick vi och fixa lappar till individuella valet i tvåan.
är så jävla stressad över det, för jag är osäker på om jag ska ta
arkeologi eller körkortsgrej som förstahandsval! det blir nog fitness på vårterminen iallafall.
sist var det matematik, fick tillbaka proven. INGA RESTER! så jävla skönt.
trodde verkligen att jag skulle faila sönder på det där skitprovet..
fick tillochmed 13 VG poäng, jag är lite stolt över mig själv faktiskt.
så nu slipper jag nästa mattelektion, jippie :D
aja, efter matten gick vi och åt, sen var det bowling som gällde!
sällan, men det är ju grymt kul. så sa vi hejdå till malin som åker till thailand
imorn :( kommer sakna redhead. bli lite neger åt mig också mulin :*
sen åkte jag hem, duschade och nu har jag precis ätit.
nu ska jag ta bussen hem till min gås linnea!
ska antagligen gå på brynäsmatchen, men inget är bestämt än :)
så vi får väl se. SNART HEEEEEEEEEEEELG
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0