slapp kväll.

åt den GODASTE WOOKEN NÅGONSIN idag kan jag ju säga.
fyfan, matorgasm! haha, om ni var intresserade.

vid fem ungefär åkte jag till gås i bomhus,
pratade och hade skojigt. så åt vi,
sen åkte vi till stan med sjubussen och hyrde film,
house of wax ville vi se ;) så det blev den.
kom hem och kikade på den, hann tyvärr inte se slutet men jag visste ändå, eftersom jag redan sett den.
lärde åka hem vid halv tio för jag skulle göra individuellt val. paula i telefonen blev det naturligtvis hihi
aldrig utan henne i ett gymnasieval. vi valde ungefär lika, förutom att jag ska ta trafikantkurs och hon
bild och form tror jag att det blev. teckenspråk blev det också som typ fjärdehandsval hahaha.
och bara för min del, simtränare ;) inte för att jag tror att jag kommer in på den, för det var tredjehandsval,
men en kul grej liksom. nu lär jag snart sova, imorgon är det en ny dag!
PLUS helg
guten nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0