sjuk_tjej_95

som sagt hade jag feber igår, och på natten blev det allt sämre!
till råga på det håller jag på att få en inflammation i ett muskelfäste i axeln..
ont som fan gör det, så det var ganska svårt att sova.
somnade kanske runt halv fyra..
vaknade idag runt tio och kollade lite på tv,
sen drog jag upp och åt och kollade på disney channel haha.
nu sitter jag och kollar på gamla 2½men avsnitt som jag laddade hem igårkväll.

charlie's och alan's mamma kommer och hälsar på:
charlie: so, mum what do we owe this unexpected.. uhm
evelyn: pleasure?
charlie: no, that's not it.
evelyn: I was showing a house in the neighbourhood and I thought I would visit the people I love.
alan: and they weren't home?

haha, så jävla klockrent! fast man måste nog se för att förstå det roliga :D

mår lite bättre idag iallafall, ingen feber vad jag känner av iallafall!
axeln gör fortfarande ont, det blir nog att smörja in den med ipren några dagar till.
aja, nu orkar jag inte skriva mer.
ha en bra dag

 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0