pissdag.

var så äckligt trött imorse, ville absolut inte kliva upp!
gick upp en halvtimme innan jag skulle gå till bussen, och jag hann wiho
kom dock försent till lektionen, jävla fitt 12:an som JÄMT är minst 10 minuter sen.
började med samhäll, typ gjorde nutidsfrågor sen sitta i bibblan och "jobba"
gick inge vidare bra det inte. sen idrott, jävla militärgympa! boot camp hette det.
JAG DOG. min axel och tå framförallt. smärtade som fan men det sket jag i!
kämpade på så gott jag kunde. helt mör!
fortsatte med spanska och engelska, blöö.
aja, sen åkte jag ner på stan och mötte eddie ett tag,
men wajna skulle tydligen jobba så det blev massa krångel.
så vi båda åkte hem och jag blir sämre.. termometern stod på 38.1
jobbigt (y) så det blir nog att vara hemma imorn, kanske för jag vill inte missa lektioner..
nu har jag precis kollat klart på how i met your mother och nu börjar
TWO AND A HALF MEN! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0