no time for the bloggish you knowish

har inte kunnat skriva något sen i fredags, men jag tror inte att ni få bevakare har gråtit över det.
helgen har ju spenderats som sagt ute i hedesunda, väldans mysigt :)
kom hem på söndag förmiddag för att älsk skulle på match i leksand,
kom hem och tog en dusch sen åkte jag till lizziegirl på kvällen.
hennes mamma skjutsade oss till lilla bangkok (haha sällan, det är ju illa!)
så köpte vi med oss MASSA mat, chips och godis.. usch, jag har aldrig mått så illa.
efter all mat la vi oss uppe i sängen och kollade på mean girls och en beckfilm.
smälta maten hann man ju inte göra precis, då var det bara att pressa i sig chips och godis.
dåligt samvete efter allt det där? svar JA.
sen var det ju en till beckfilm på fyran som vi kollade på, sen istället för att ta bussen tog
jag en promenad hem till brynäs, det var duktigt gjort av mig.
idag var jag nere på staden med lizziegirl, så gick vi med angelika och ida också.
träffade även födelsedagsbarnet LUDVIG :) grattis på dig gode vän!
efter ett tag åkte vi hem till pauwi, spelade guitar hero. inge vidare elit på det där precis ;)
sen kom broder och hämtade mig, åkte till mcd och köpte mat sen vidare till morbror håkan.
han och hans tjej ingela flyttade för ett tag sen och jag hade inte vart där förrän nu,
men fyfan vad flott de bodde nu alltså :o sen kom kusin anna, hennes kompis, mormor/far,
morbror micke och mamma. fikade och såntdära, sen fick jag även 3 klänningar, 2 tröjor
och en kjol av ingela :) jag undrar hur ofta jag kommer använda klänningarna men ja!
sen skjutsade mamma hem mig och nu sitter jag här.
jag och liza planerar inför sundsvallsresan på onsdag ;)
ska bli roligt att komma bort från Gävle över dagen moahah

8 DAGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0