hello again!

det blev ju som sagt ett stadsbesök med fröken bertilsson.
gick nästan direkt till nian och åt, subway macka för mig
och en pasta carbonara för henne. fyfan, ville aldrig att mackan skulle ta slut,
så god var den. men lite pinsam matro hade vi faktiskt,
med tanke på grabbarna som satt bredvid oss och glodde.
aja, efter maten gick vi runt och kollade lite grann.
köpte några alla hjärtans dag kort och en liten present till älskling.
försökte hitta en present till pappa också, men vafan vill en 44-åring ha?
fast jag ska nog lyssna på angelicas tips, att gå ihop med adde
och köpa den nya indiana jones filmen. har ingen som helst aning vilken det här,
men det lär ju visa sig. till sist köpte vi nya pennor, haha sååååå intressant.
åkte hem runt tre, satte mig och försökte plugga matte men nejnej,
en uppgift klarade jag! har tappat bort pappret där vi har alla uppgifter
uppskrivna, men nu har min kära bästis hjälpt mig. thank you bebo
nu ska jag ta och fortsätta plugga, sen ska jag käka pizzzzzaaa
mums filibabba. hemmagjord, men det är gott det också.
aja, nu ska jag slå mig ner med matematik boken. tjingeling simpla ting haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0