händelserik dag? I do no

japp, som ni troligen vet så är det tisdag idag. och jag såg nånstans att det var fettisdagen :o
så jag hade inte missat den trots allt, haha. men det blir ingen semla för mig, har nog fettat tillräckligt
det här lovet.. och det har bara gått en dag satt. aja, nog om onödig fakta.
papi väckte mig elva idag, suck. han och angelica skulle ut på lite ärenden så jag lärde passa cassandra.
ja, hon fick sitta och glo på playhouse disney och jag spelade quadrapop. usel barnvakt fo sho
men är man trött så är man. fast lite gosig var hon allt, ville ligga på min mage och luta sitt huvud på axeln,
då kan man ju välja bort quadrapop iallafall!
today vet jag inte vad som händer, blir antagligen stan med lizziegirl och pauwi (?) inget bestämt.
ikväll ska jag sova hos lizziegirl iallafall för vi ska ju till sundsvall imornbitti, haha!
ska bli nice att åka bort lite. aja, nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite.
tjing

Kommentarer
Postat av: Malin

miss u sweetness! :*

2009-02-24 @ 16:12:29
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: Bettan

7 DAGAR!!!!!!!!!!!!!! :D

2009-02-24 @ 21:21:48
URL: http://lolisosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0