goderkväller

HAHAHA
man har ju bra roligt när man är sjukizzzzle!
har suttit och kollat på massa parlamentetklipp på youtube (sällan)
och har blivit fäst i det är klart man hänger med! hur roligt som helst,
men jag har typ bara kollat på tips från coachen, känsloduellen osv..
så jävla sköna svar får dom in!

- vad hette bröderna herrey's pappa?
johan glans: herr rey


cinderella heter hon på engelska, vad heter hon på svenska?
magnus betnér: fyllefärja.


hur rider man när man sitter i damsadel?
- hahahahaha
henrik schyffert: ja, man rider väl på samma sätt fast sämre betalt

aja, nu ska jag kolla på yrrol! blir hemma från skolan imorn också..
se om jag blir bättre tills imornkväll, för då ska jag träffa liza
och ska sova hos henne :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0