frrrrrrriiiiddaaayyy, i'm in love!

like the other days but shit the same.
good english där vavavavava .


SLAPP datakunskapslektion idag, skönt.
bibliotekarien kom och lärde ut oss en massa shit, som egentligen är skitenkelt.
onödig lektion så att säga. fast sen hittade min vän josefin en rolig sida att vara inne på!
www.fittkramp.se hette den, så jävla fula ord folk kan hitta på alltså :'D
sen var det idrott, sen åt jag lunch i skolan efter en viss tveksamhet.
sen bar det iväg hemåt och packa, så ringde älskling och sa att dom skulle hämta mig vid tre.
liiiiiiiite stress då, men det gick bra! kom hem till papps och duschade och sånt,
sen bar det iväg ut till häs :) mös as usual, sen åkte älsk på träning.
svärfamiljen och jag har nyss ätit och nu sitter jag här, datorn blir väl mitt tidsfördriv tills älsk kommer hem :)
ska nog dryga lite med 2½men klipp på youtube, weeeiiiiii
blir hedesunda hela helgen lååååång, så det är ju nice!
aja, nu ska jag gå och låna svägerskans plattång! hihi tack matildius
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0