feel that you're mine, feel that you're mineeeee

haha, den telia reklamen kom precis på tv så nu har man ju en rubrik för dagen.
dagen gick rätt snabbt idag, och jag har nog haft min roligaste textlektion nånsin!
per-space-erik var borta ungefär hälften av lektionen, så vi hade lite småkul.
bumbibjörnarna, sailor moon, pokémon och housemusik hahaha.
och så blev det ju stoltåg, snacka om att göra text bättre.
fick iallafall lite gjort, och fick G och VG på uppgifterna vi gjort, weeey vill du ha en bryboll?
sen var det lunch och pannkisar!
 min lilla syltklick blev ett hjärta wiho

efter lunch var det matte, som vanligt när masoud sa att han skulle ha en "kort genomgång"
tog den 3/4delar av lektionen. sen gick några till bibblan, så hade han nån overheadgenomgång,
jag och paula hade extra roligt åt kortknäppning, var helt till oss alltså :D HAHAHAHA
bilderna är för pinsamma för att läggas ut. sen var det svenska och redovisning,
gick PISSDÅLIGT. "blanblom" istället för barndom typ tusen gånger.
sen var det utvecklingssamtal, värdelöst yep.
sen åkte jag och mami och handlade, köpte SEMLOR nu när det har vart semmeldag (?)
har det det? jag har ingen direkt koll.
försökte verkligen plugga när jag kom hem, men det gick verkligen inte.
men nu ska jag dra mig till tv:n, för nu är det dubbelavsnitt av
2½ MEN! irriterar mig på folk som tror att det heter "två och en halv man" haha förlåt men ja..
aja, nu börjas det! sen är det pluggning som gäller. spanskaprov tomorrow -.-
 bjuppar på en ful bild hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0