en slapp torsdag.

började halv nio med spanska, helt onödig lektion.
sist engelska, då redovisade vi om australienresan, det gick faktiskt bra :)
sen var det ingen matte för min och några andras del, så vi slutade klockan elva.
åkte hem direkt och gjorde mat. jag har börjat ääääälska wookgrönsaker, yummy!
satte mig vid datan ett tag och tittade på 2½men, sen vid fyra kom eddie :D
och jag är nog den enda i sverige som inte visste att björn gustafsson var med i
beck - flickan i jordkällaren :o:o fyfan. men vi kollade på den iallafall
och några 2½men avsnitt :) sen blev det mat, väldigt trevligt och roligt hade vi iallafall!
så åkte han hem med sjubussen och jag fortsatte att kolla på mina 10 avsnitt ;)
sitter fortfarande här och tittar, vilken nörd jag är! menmen.
imorn är det en slapp dag också, har bara data och idrott, slutar typ 11 :) wiho
aja, höööööööööörsssssss

Kommentarer
Postat av: JOOOOOSEFINE

Haha, Beck filmen visades ju härom veckan på tv, och jag visste inte heller det innan dess! Satt vi är nog lika nollställda båda två tror jag! ;D Det måste vara namnet...

2009-02-20 @ 17:53:27
URL: http://gnilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0