deg söndag.

hade en mysig kväll med älskling :)
han kom hit runt sjutiden. åt mat, godis och kollade på melodifestivalen.
sen kollade vi på lite filmer som jag laddat hem, dock inte skitbra! haha
så kollade vi på halva Bolt, den var bra faktiskt. men vi blev så trötta,
så vi bestämde oss för att sova. gick upp sju imorse för att älsk
skulle spela match.. åt lite frukost, sen åkte han runt åtta.
jag somnade om, haha. vaknade runt tolv kanske.
egentligen skulle han ha kommit tillbaka, men han var för trött.
så kan det vara :') nu har jag iallafall skrivit rent min samhällsgrej,
på wordpad! hahaha. får nog skicka det till maria eller sevgi,
så får dom fixa det i word.. aja, har ingen aning vad jag ska göra idag.
kanske börja med engelskan? om jag har orken och humöret.


 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0