ÄCKELMÅNDAG

usch, idag var det skola.
glömde totalt bort att vi började halv9 så jag tog tjugo över bussen :')
men det var rätt lugnt. höll på med lera hela bildlektionen,
skönt och slappt. hahahaha, jag och lovis hade nog roligast!
sen ringde pappa och frågade om jag ville med och kolla på huset,
jag skulle ändå få sluta 12 så javisst.
hade spanska sen, fattade ingenting.. och så har vi PROV på onsdag.
hej_stödspanska! gick åt en snabb lunch, sen hämtade de upp mig.
åkte en bit lite längre in från dragon gate. herregud.
inte alls som jag hade väntat mig. granne med haglunds plåtnånting,
och ett annat hus på samma gård (!) 20 meters mellanrum..
huset var inte i det finaste dagar heller. men allt ska renoveras/målas/tapetseras
så det är ju bra. mitt hippierum var hel lila, och då menar jag inte snyggt lila..
aja, kom därifrån runt två så skjutsa dom hem mig.
fick göra egen mat idag, så det blev kycklingburgare som vanligt ;)
aja, nu är det dubbelavsnitt av 2½men!
reklam just nu men.. ska dra mig till tv:n. hörs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0