Onsdag 2 december

Idag var det Stockholm som gällde! Först var det Moderna Museet och det var helt okej för vi hade coolaste guiden! Sen var det dags för Wallwyska (?) museet och det var mycket mindre kul. Ointressant fakta och slöseri med tid. Till sist blev det fri tid på stan iallafall! Jag och P gick för oss själva, men det gjorde ingenting. Fyndade en jättemysig kofta för 99 riksdaler, mums.
Till sist var det dags för SVT, visades runt i olika studios och fick se den första och äkta björnedräkten! Det var faktiskt rätt coolt. Fick även prova på att vara meterolog också ;)
Nu är jag iallafall hemma och är supertrött. Tung dag i skolan imorgon så man vill ju orka med, för sen är det helg och jag känner på mig att den kommer bli toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0