HISS OCH DISS! typ



1. Julen! Mysigaste högtiden tycker jag lätt. Träffa släktingar man inte träffar alltför ofta, god mat och massa massa julgodis och mysig stämning helt enkelt.

2. Vänner! Fast nu menar jag tv-serien Vänner, har riktigt fastnat i det lite tack vare Johanna, Paula och Malin.

3. Gammal musik. Nu menar jag inte såndär saxofonmusik från 50-talet utan musik man lyssnade på när man gick i sjuan-åttan. Det väcker minnen, både bra och dåliga. Fast det är ju mest de bra minnena jag snackar om!




1. Att lärarna lägger alla inlämningar och prov samtidigt precis innan jullovet. Varför? Varför?!

2. Historialektioner. Finns det mer sömnframkallande lektion?

3.  Ostbågar. Haha snacka om brist på dissar, men det är något jag alltid har hatat. Luktar och smakar äckligt.

Kommentarer
Postat av: m a l i n

hahaha, gillar 2:an på både hiss & diss!



asså historia, vaffan är det för skit?! typ mer än hälften är ju ändå bara BULLSHIT ><

2009-12-07 @ 18:22:53
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0