Girlsnight och lilla julen

Helfestlig kväll igår! Jag, Malin, Lisa, Linda, Paula, Sofia, Johanna och Håkis var på tjejkväll hos Maria. Cupcakes, pepparkakor, nå chokladgrejs med dumle, julklappsbyte och mycket skratt. Alla tjejer var lite juliga också med tomteluvor och glitter i håret, haha!
Pepparkaksdeg är min grej, mums. Tack för en trevlig kväll tjejer :)
Nu sitter jag här nyduschad och ska börja packa grejer, alla paket är inslagna och All I want for Christmas is you strömmar ur högtalarna ;)
På tisdag blir det Dorotea och 30 minus för fulla muggar i fem långa dagar. wei.
Vid sex kommer bror och hämtar mig iallafall, så blir det lilla julafton hos pappa i skogen.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0