Dorotea tomorrow

Grymt mysig helg må jag säga! v

Idag var jag busig. Kom för sent till skolan, så ville jag inte gå in på lektionen för de tittade på film. Satte mig och gjorde klart spanskan, så åkte jag hem. Dumt av mig att inte gå sista dagen! Historia kan ta sig, god jul Robert..........
Nu är jag hemma hos mamsen och hämtar lite saker som jag glömt, åker ju till Lappland imorn som sagt. Pappa sa att det var 33 minus där, wiho. Inte för att jag tror att jag kommer vara ute helt själv och rulla i snön. Sällskap tack. Julen är nog den feta högtiden, man bara äter, äter, äter och äter - umgås, umgås, tv, tv och äter lite till.
Så nu kommer jag inte uppdatera på 5-6 dagar. Ingen gråter nog ;)

God jul på er iallafall.


Kommentarer
Postat av: linda

Har du övergivit oss för norrland? Sterran KOM HEM!<3

2009-12-29 @ 13:33:10
URL: http://fettstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0