13 dagar, 13 dagar, 13 dagar..

Nu är det bara 13 dagar kvar till julafton. 11 dagar kvar tills jag åker upp till södra lappland, dorotea. Haha, Idol-Erika here I come!

Det blev ingen skola för mig idag, får sluta ta sånna här slappdagar! Eller ja, jag hade satans ont men ändå. Nu har jag missat alldeles för mycket körkortsteori. Jag var så dum och trodde att jag hade glömt böckerna hos pappa, men när jag skulle lägga ner en grej i min skrivbordslåda, så vad hittar man där? Jo, SJÄLVKLART låg dom där. Klockan ett hade jag tid hos en sjukgymnast, och det gick bra! Han vred min nacke åt alla möjliga håll, och det visade sig att jag var väldigt stel på höger sida. Så han gav mig lite övningar att göra, så ska jag komma tillbaka efter jul och titta på det igen och kanske göra akupunktur. h-j-ä-l-p

Om några timmar kommer min vän Ludvig hit och äter, sen ska vi mumsa gott och kika på Idol-finalen :D Helt nice fredagskväll!

Nu ska jag städa undan lite och försöka ta tag i lite körkortsteori.

L&S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0