1 december! Wiho

Hallå där kött och blåbär. haha Tisdagar är jobbiga tycker jag. Kom för sent till svenskan, lika igår. Jag måste skärpa mig. Imorgon får jag absolut inte komma för sent med tanke på att jag och min kära klass +SPM1 ska till Stockholm för att hälsa på Moderna Museet och Sveriges Television! Spännande.. ;) Får hoppas på att vi får någon timme på stan iallafall!
Nu har jag mediakommunikation och det suger. Vi ska skriva en uppsats om upphovsrätt och jag ska skriva om film men har dock inte skrivit en rad. Icke bra icke bra.

Snart är det mat. Hungrig hungrig hungrig. Ska orka med tvåå lååånga lektioner till.

Jag vill klippa mig.



Kommentarer
Postat av: johanna

vad goooosiga ni är

2009-12-01 @ 16:48:20
URL: http://johannaluggen.blogg.se/
Postat av: m a l i n

WOHO, stockholm! :D du får INTE missa!!!



snyggaste bilden på mej där också 8)

och sötaste på DEEEJ! :*

2009-12-01 @ 19:24:57
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0