When love takes over

Igår var en riktig mysig dag. solade sen ner på stan och träffa Linnea, gosigos.
Sen åkte vi hem till henne ett tag, så gick jag hem och bytte om och cyklade ner till rudan. Träningen var inställd men bestämde mig för ett ta ett varv runt sjön iallafall. Varmt varmt varmt och återigen varmt. Hem och duscha och sånt, sen hem till Linnea igen. gick upp till ica och köpte oss några redbull, så gick vi till Amigo där Filip och Richard var. satt där och pratade ett tag, sen blev vi hungriga och åt. yum
Gick hem till Filip och tillbaka och hamnade till sist hos mig med kortspel. Riktigt trevligt faktiskt, fast ett minus för mina dragna föräldrar.. pinsamt. Vid ett stack vi därifrån, och jag och Linnea gick hem till henne. Vi stötte på tre grävlingar, fy fan vad rädda vi blev! Jag skrek och stampade i marken i hopp om att försvinna, men nej nej. till slut sprang dom in i skogen och vi satte på hög musik och stampade i marken när vi gick förbi haha, det såg nog rätt roligt ut.
Vi kom hem hela och rena till henne iallafall, åt kvällsfika och gick upp och la oss.

Idag lärde jag gå upp tidigt. jag, mamma och jimpan skulle åka till Brämmen. Hann vara där i två timmar typ, sen kom molnen och lite dugg. icke kul, nej nej. så vi åkte hem, och där var det bättre väder iallafall.
Nu ska jag snart åka till träningen, sen ikväll blir det nog samma sällskap människor igen som igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0