The last days of freedom

Onsdags var det träning, sen hem och bakade min egna blåbärspaj! Helt enkelt, men den blev inte så lyckad, men den gick att äta med självklart vaniljsås! Det enkla receptet kommer upp nån dag haha.
Torsdagen spenderade jag mestadels ute i Valbo hos mormor och morfar. Hjälpte dom med deras kräftskiva, fick göra iordning efterrätt och hjälpa till med kräftorna, servera och diska det som behövdes. Fick 600 för allt så det var lätt värt det! Åkte hem runt åtta, så blev det tv resten av kvällen.
På fredagen var det dags att åka till pappa, tog tåget hit på eftermiddagen. Var hemma resten av kvällen och tittade på film med familjen.
Igår åkte jag till stan rätt tidigt, åkte hem till Liza en snabbis och sen till stan igen. Mötte upp Philip och Ludvig så gick vi runt ett tag. Köpte en tröja på gina, så innan min buss gick "fikade" vi på mcd :)
Vid fyratiden tog jag bussen ut till Hedesunda med Isabell och Matilda. Köpte massa gott på ica när vi kom fram, så gick vi hem. Åt tacos och mös hela kvällen framför tvn.
Idag vaknade vi runt elva, gick ner och åt frukost och sånt. Som vanligt blev det en dag framför tvn med gott och lite kortspel i solen. Riktigt mysig dag! Vid halv åtta kom pappa och hämtade mig.

Nu sitter jag här i Mehedenhös och ska strax sova, det är ju trots allt skola imorn. Herregud att jag säger det ens, det känns som att det inte alls var så längesen vi satt där i aulan och rektorn höll sitt tråkiga tal.
Jag längtar efter att få träffa SPM2 iallafall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0