Sol sol sol och bad

Dåligt med bloggning, men så blir det.
Har haft jättemysiga dagar. I fredags kom Ludvig och Anna hit och jag bjöd dom på mat, så förfesta vi lite här. Drog vidare till en fest i Bomhus och träffade roligt folk. GRYM kväll! :)

Kvart i åtta på lördagsmorgonen kom bror och hämtade mig, tror ni att jag var skapligt trött eller? (Kom hem runt två på natten och somnade fyra..)  tuuummmmeeen uuupp!
åkte ut till Mehede, la mig i sängen direkt och somnade om till tolv, sköööönt. Passade Cassandra, duschade och sånt sen hann jag inte med så mycket firande av Angelicas 34-årsdag. fick skjuts till finnböle och åkte därifrån till hedesunda. Dom hämtade mig som vanligt, så åkte vi på middag hos Martins farbror och faster. Mysigt! minus för alla jävla mygg som förstörde. Kom hem runt elva och kollade på Kenny Begins med Isabell och Henri, rätt besviken på filmen faktiskt. Nix, ingen höjdare enligt mig.
På söndagen slappade vi bara, så åkte jag och Martin in till stan med trebussen och skildes åt.
Kvällen spenderades med Ludvig och Felix, trevligt.

Idag var solen framme, WIHOOOOO
Så jag hängde med mamma och jimpan till harnäs, sol och bad hela dagen.
Nej nu ska jag ta något att äta, sen cyklar jag och Annah till träningen tjuhej

 PUSS


Kommentarer
Postat av: annisen

åh babbbe! love you

2009-08-03 @ 21:49:41
URL: http://annajohansssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0