En vecka kvar tills helvetets grindar öppnas

Vid elva kom jag och Martin ut till Häs, så hämtade Mia oss. Gick upp och tittade på filmen College med Isabell.
Filmen var väl helt okej, men alla ville att den skulle ta slut så vi fick lägga oss haha. Den kändes oerhört lång. Mitt under filmen hörde man Isabell: Fan vad lång den är! Martin ba: Den har hållt på i en timme Isabell..
Haha. Imorse vaknade vi typ tio, gick ner och åt frukost och sånt. Låg framför tvn från cirka tolv till sex, snacka om sega.
Tog sexbussen hem iallafall, bytte om och åkte till träningen. Skönt att få träna faktiskt!

Nu sitter jag och kollar på 2½men, sen blir det Scrubs och Paradise Hotel. good good


Fyfan, snart är det inte ens sex dagar kvar. Tillbaka till skolarbete, prov, långa dagar, läxor. Good bye freedom.

 
En bra sak med det är att jag får träffa er, era roliga jävlar.
Asså gud, vi är inte SPM1 längre. SPM2 SPM2 SPM2. Låter ju som man kommer till en helt ny klass.


Kommentarer
Postat av: Malin

haha och johanna spanar in vad hon har under tröjan... ;)



fan vad jag inte vill börja igen!!!!!!!!! som sagt, det bästa är ju att man får träffa alla er roliga igen :*

2009-08-18 @ 00:18:47
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA ja men snygg bild! ;)

och jag ville bara säga att åhhhh vad jag håller med er.. det kommer bli så svårt ju, B-igt!

2009-08-18 @ 17:38:24
Postat av: johanna

haha och det var jag innan

2009-08-18 @ 17:38:57
URL: http://johannaluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0