En dag med fröken Johansson

Igår åkte jag in till gävle och mötte upp Linnea, gick runt på stan ett tag sen hem till henne en stund.
Sen hem till Liza, och ner på stan igen med henne och Mia och köpte godis med sällskap av Eddy och Hiller. Så åkte vi tre hem till Liza igen, så bestämde vi oss för att åka och fiska! hahaha, och så blev det. Fick skjuts av hennes föräldrar till ica, köpte butterkaka, chips och god dricka och åkte till Sikvik.
Innan hade jag och Mia frågat: är det inte skitmycket mygg därute? Liza: men nej, bara en liten stund sen försvinner dom.
Ja ni, shit pomfritt! (palla rätta stavningen) det var minst fem miljarder myggor och knott därute. Men roligt hade vi, åt vårat gotta och metade/kastade haha. Tyvärr inget napp!
Efter en timme var vi typ ihjälbitna så vi ringde efter skjuts. Resten av kvällen satt vi ute på Lizas altan och myste, sjöng, rökte pipa och åt det sista av allt. Åt nattmat och gick och la oss. somnade runt fem kanske, haha så jävla slut! Mådde så jävla illa, det var längesen jag åt sådär mycket kan jag tala om.

Idag åkte jag och Anna till fjärran ett tag, inte en kotte var där! köpte med oss lantchips och wienerbröd. Jag kommer nog börja leva på fett och socker. ner på stan ett tag, sen hem till Hedda på tårtkalas ett litet tag. Grattis på 16årsdagen :)
nu sitter jag hos mamma iallafall, fick lite bråttom nu. Nu ska jag på träning iallafall, skönt att få bränna lite hihi.

Puss på dom här dagarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0