Ännu en söndag

Helgen har vart rätt bra. I fredags kom jag hem till mamma som sagt, packade om och gick ner till Liza. Lagade god mat och snackade som vanligt. Sen blev det partaj för Eddy som fyllde 17 år! grattis vännen :)
Trevligt men lite folk. Så sov jag, Mia och Paulina över hos Lizziegirl. 
Efter frukosten gick jag hem, började må dåligt som fan.. Huvudet och magen värkte som jag vet inte vad! Mamma frågade direkt om det var baksmälla men icke sa nicke, jag hade inte druckit.

Duschade och sånt så skjutsade mamma ner mig till Linnea. Låg i sängen ett tag, så blev vi båda lite piggare. Åkte till Beckis för att dom skulle byta lite saker. Efter det bestämde jag mig för att åka hem, kände mig helt rutten.. Så vi åkte tillbaka till Linnea och hämtade min väska, så hämtade mamma mig igen. sällan det krånglar för oss!
Menmen, så blir det ibland. Låg i soffan för resten av kvällen med värmekudde och ipren. Så fort jag reste mig upp svartna det för ögonen, fett läskigt :o till sist somnade jag framför en film iallafall. skönt

Vaknade runt halv tio denna söndagsmorgon och kände mig mycket bättre! Åkte ner på stan vid tolv och mötte Ludvig, åt på American Takeway! mums. Sen blev det en rundtur på stan och lite shopping.
Nu sitter jag här hemma och möglar och har ingen aning om vad jag ska göra.. Söndagar liksom? Vad finns det att göra? Allt jag har i skallen just nu är att det är skola imorgon.


Kommentarer
Postat av: linnea

så blire ibland, synd att du mådde dåligt men bra att du är bättre :D

vi har allafall alltid askul när de inte krånglar så då göre inget om de krånglar ibland. haha :D <3

2009-08-31 @ 15:38:35
URL: http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0