14 Augusti

Det var verkligen en mysig kväll ute i Paulas stuga!
Personerna som var där var jag, Paula såklart, Bella, Alicia, Saga och Sanna :) åt massa gott och badade.
Rodde gjorde vi också, haha.  Vid elva cyklade Sanna och Saga hem. Vi andra fortsatte vårt mys och dunkande av Metallica. Sen la vi oss framför tvn ett tag innan vi somnade.
Gick upp vid halv elva idag och åt frukost. La oss och stekte ett tag innan Staffan kom och hämtade oss.
När jag kom hem var jag hurtig nog att cykla ner till Rudan och springa ett varv, inte så mycket men bättre än ingenting!
Nu har jag segat och hållt på med designen, har väl gått sådär. Fattar inte alla konstiga ord, så då är det lite svårt. Linda the blogexpert får hjälpa mig senare hihi.
Nu ska jag packa upp kläderna, sen blir det grillat här hemma. Ikväll kommer Anna hit också!










Kommentarer
Postat av: linda

följer du på Bio på söndag:D?

2009-08-14 @ 23:21:53
URL: http://fettstarkt.blogg.se/
Postat av: linda

mjo... jag med.. xp

2009-08-15 @ 12:52:21
URL: http://fettstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0