wednesday wednesday baby

brist på rubrik, yes sir. självklart försov jag mig till kvart över åtta den här morgonen,
och samhäll och provet började halv nio, jippie.. som tur var var jimpan hemma och kunde skjutsa,
så jag blev bara några minuter försenad. jag vettefan hur provet gick, känns som
att jag blanda ihop allting. och jävla halla som satt och skrev av varenda mening ;)
fan om det blir så som på engelskan igen! då jävlar.
åkte hem och åt frukost, haha. var i skolan knappt en timme, nödvändigt.
nu kommer jag få lite fin frånvaro på spanskan, men det sket jag i, bus.
nu ska jag läsa klart Megan 2, sen göra bokrecension, superfunfun .
men då är det gjort iallafall, sen i eftermiddag blir det tennis förhoppningsvis :) happy
and maybe träning? får se hur det blir med den saken.
jaja, back to the book.

 vill ha sommar NU NU NU NU NU






Kommentarer
Postat av: malin

haha jag såg att han satt och kollade mer på ditt papper än på sitt eget ;)

2009-04-29 @ 18:03:46
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0