Trevligt umgänge minsann!

min söndag var ganska slapp och seg, jag var så jävla trött!
men lyckan vände och Martin kom och sov hos mig :)
kikade på wipeout, sen på madicken på junibacken med popcorn att smaska på!
sen somnade vi gott och vaknade runt elva, åt bulle och kollade lite på glasblåsarens barn.
haha konstigt film på nåt sätt. åt frukost och fixade lite, sen åkte vi ner till stan.
min lille parvel skulle knäppa kort till sitt id, helvete vilket krångel vi hade med det.
till slut fick han använda mitt bankkort, och då gick det.
träffade på liza och angelika, så jag fortsatte gå med dom när älskling åkte hem.
eller ja, följde med till tandläkaren sen hem igen. hade lovat pappa att gå ut med cassandra lite,
så vi gick ut och lekte lite i lekparken. söta kort kommer!
runt femtiden åkte jag hem till lizziegirl, efter ett tag kom angelika också.
vi och massa folk skulle till hemlingby och grilla!
nu blev det inte att färdas med buss, nu var vi hurtiga att ta cyklarna. köpte med oss gott,
så bar det iväg. kallt var det, och osmarta jag hade bara skinnjacka.
folket började strömma in, och elden ville inte hålla igång trots bensin/tändvätska.
så jag var redigt hungrig kan jag ju säga! daniel och henke kom, så vi åkte med dom.
cyklade och pratade ett bra tag, men  hamnade på donken till sist.
smaskade i mig två cheese, sen ut i kylan igen! kom hem till liza runt två,
då kan man ju säga att det var skönt att krypa ner i sängen :)
somnade till heartbreak hotel runt tre, då hade kroppstemperaturen stigit några grader ;)
kom hem från liza idag runt halv ett, nu har jag duschat och ätit lite mat,
nu lär jag fixa mig och åka ner till stan med maja! längesen man träffa henne nu känns det som.
senare ikväll ska vi hem till liza och grilla med angelika, mia och ida. trevlans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0